Elaborează propria procedură de achiziții și descoperă oportunitățile de eficiență, efectivitate și reduceri de costuri care rezidă în procesul de selectare strategică a furnizorilor.
Curs E-learning
“Amărăciunea calității proaste persistă mult timp după ce dulceața prețului mic este uitată”. Benjamin Franklin
Selectarea strategică a furnizorilor este esențială pentru a asigura eficiența și succesul pe termen lung al unei organizații.
Aceasta implică nu doar alegerea furnizorilor pe baza prețului cel mai mic, ci și evaluarea unor factori critici precum calitatea produselor, capacitatea de livrare, stabilitatea financiară a furnizorului, inovația și compatibilitatea culturală.
Prin selectarea strategică a furnizorilor, o companie poate minimiza riscurile asociate cu întreruperile lanțului de aprovizionare și poate construi parteneriate durabile care să sprijine obiectivele de afaceri pe termen lung.
În plus, o abordare strategică în selectarea furnizorilor permite organizațiilor să îmbunătățească eficiența operațională și să reducă costurile totale de achiziție.
Pe lângă aspectele operaționale și financiare, într-un peisaj de afaceri tot mai orientat către sustenabilitate, alegerea furnizorilor care respectă standardele de etică și de protecție a mediului poate ajuta la construirea unei reputații pozitive și la evitarea riscurilor de conformitate.
CURRICULA
MODULUL I: ANALIZA ȘI DEFINIREA NEVOII
Rolurile și responsabilitatile funcției de achiziții
Principii aplicabile achizițiilor
Etapele procesului strategic de achizitii
Analiza cererii și nevoilor afacerii
Redactarea specificațiilor proiectului de achiziți
MODULUL II: ANALIZA PIEȚEI ȘI A PORTOFOLIULUI DE ACHIZIȚII
MODULUL III: ANALIZA PREȚURILOR ȘI A OFERTELOR
Costurile totale ale achiziției
Comparația prețurilor și a ofertelor
Criterii de departajare și evaluare
Desemnarea câștigătorului
TRAINERS
Alina IONIȚĂ
Alina IONIȚĂ
Alina Ioniță, fondatoare Purchasing Training SRL, este unul dintre primii traineri români în managementul strategic al achizițiilor, prezentă în domeniu încă de pe vremea când importanța și rolul managementului strategic al achizițiilor, ăn România, abia se conturau.
Prin programe de training și consultanță în domeniul achizițiilor strategice, Alina a contribuit activ la fundamentarea achizițiilor din Romania pe baze moderne.
Expertiza ei este consolidată și susținită prin studii de specialitate și de cei peste 15+ ani de experiență practică în domeniul achizițiilor strategice în diferite companii și industrii. A administrat bugete de sute de milioane de euro, a generat economii de milioane de euro și a coordonat echipe și proiecte complexe de achiziții în corporații multinaționale.
În anul 2015 înființează compania Purchasing Training SRL și își dedică astfel activitatea susținerii specialiștilor din domeniul achizițiilor din mediul privat, prin programe de training, consultanță și mentoring. Printre clienții ei se numără companii importante din țară și de peste hotare.
În 2020, prin publicarea cărții Strategie, semnificație și sens în achiziții, devine primul autor roman de carte de procurement.
În anul 2023 lansează Procurement HUB, prima platformă de e-learning în procurement, destinată profesioniștilor din achiziții din mediul privat
Expertiza ei este consolidată de studii de specialitate în economie, achiziții, economie comportamentală, coaching și NLP.
OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE
CUI SE ADRESEAZĂ
INVESTITIA TA
DESPRE NOI
180° TRAINING
360° CONSULTANȚĂ
CARTE DE PROCUREMENT
PROCUREMENT HUB
E-learning platform
ProcurementHub.ro oferă răspunsuri și soluții la majoritatea provocărilor profesiei, multe dintre eleîmpărtășite de colegi și concurenți, dorința noastră fiind să creăm prin această revistă un cadru interactiv încare profesioniștii din achiziții private își împărtășesc experiența.
PROGRAMA CURSURI
Cel mai amplu spectru de resurse de educatie și dezvoltare pentru profesioniștii în achiziții din Romania.
PORTOFOLIU
CONTACT
PROCUREMENT HUB SRL
CUI 46320003
J29/1665/2022
Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro