Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Strategie, semnificație și sens în achiziții_Audio Book

Cartea ”Strategie, Semnificație și Sens în Achiziții” răspunde unei nevoi de cunoaștere în creștere în domeniul Achizițiilor, fiind prima de acest gen scrisă de un autor român. Este precum o călătorie inițiatică în domeniu, pe parcursul ei cititorul însușindu-și, într-un mod facil, o serie de elemente esențiale printre care putem enumera:

  • Importanța în creștere a achizițiilor pentru organizații
  • Modul în care semnificația și obiectivele achizițiilor s-au îmbogățit pe parcursul anilor, odată cu schimbările economice, sociale, tehnologice.
  • Evoluția responsabilităților achizițiilor și creșterea complexității rolurilor profesioniștilor în Achiziții, menite să susțină obiectivele de profitabilitate, control al operațiunilor și diminuare a riscurilor organizației.
  • Înțelegerea particularităților de achiziție a serviciilor față de bunuri
  • Eliminarea sau diminuarea probabilității de apariție a riscurilor aferente achizițiilor
  • Înțelegerea raporturilor de putere între cumpărători și furnizori, a importanței produselor și complexității pieței, care dictează cadrul negocierilor cu furnizorii și strategia optimă de achiziție, distinctă de la categorie la categorie.
  • Abordarea corectă a proceselor de selectare a furnizorilor, bază pentru performanță și profitabilitatea ulterioară.
  • Conștientizarea de către Achiziții a strategiei concurențiale a companiei.

 

VIZUALIZEAZĂ CUPRINSUL CĂRȚII

129 lei