Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Nota de informare privind prelucrarea datelor

SC Procurement Hub SRL cu sediul social în Strada Gramina nr. 1, Sat Pădurișu, Com. Frumușani, Jud. Călărași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J51/42/2023, CUI 46320003, reprezentată de Nicoleta Alina Ioniță, Director (denumită în continuare “SC Procurement Hub SRL”) desfășoară activitati care presupun prelucrarea unor categorii de date cu caracter personal, in calitate de “Operator”.

Prelucrarea se realizeaza de catre Operator in conformitate si cu respectarea prevederilor legale aplicabile protectiei datelor cu caracter personal. Cadrul legal general care reglementează protecția datelor cu caracter personal este reprezentat de către Regulamentul General privind Protecția Datelor cu Caracter Personal nr.679/2016 (“GDPR”) aplicabil în Uniunea Europeană.

În activitatea de promovare a procurementhub.ro, Operatorul colaboreaza cu SC Purchasing Training SRL, cu sediul social în Bucuresti, Str. Liviu Rebreanu 46-58, sc. I, et. 7, apt 72, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4658/2015, CUI 34378214, un afiliat al Operatorului, în scopuri specifice de marketing, relația dintre Operator si SC Purchasing Training SRL fiind de operatori asociați, conform art. 26 din GDPR.

Categoriile de date cu caracter personal prelucrate suntt: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon, adresa fizica, IP calculator (stocată în momentul în care accesați website-ul nostru, în principal din motive de securitate), date de pe rețelele de socializare (de exemplu, codul unic de identificare furnizat de rețeaua Facebook)

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt:

  • informarea utilizatorilor/clienților cu privire la materialele aparute pe website-ul ro
  • furnizarea produselor și prestarea serviciilor solicitate de catre utilizatori/client
  • promovarea serviciilor si produselor ro
  • procesul de facturare
  • efectuarea de analize interne (incluzând analize statistice, rapoarte) cu privire la portofoliul de clienți, pentru îmbunătățirea și dezvoltarea de servicii, precum și efectuarea de studii și analize de piață pentru îmbunătățirea și dezvoltarea serviciilor Operatorului, Grupului dar și ale Partenerilor
  • alte activitati administrative (ex. arhivare) si suport necesare furnizarii produselor si serviciilor ro
  • activitati din aria de analiza de risc sau audit cu privire la activitatile Operatorului
  • adresarea solicitarilor de date si informatii primite din partea autoritatilor si altor organe abilitate ale statului, Parchet, Politie, instante judecatoresti etc.
  • accesarea website-ului ro

Temeiurile de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt:

  • executarea contractului încheiat cu privire la furnizarea serviciilor sau produselor noastre (în conformitate cu Termenii și Condițiile fiecarei achizitii in parte) – achizitia de produse/servicii, participarea la evenimente, webinarii, abonarea la newslettter
  • consimtamantul, in cazul comunicarilor de marketing
  • interesul legitim, in cazul efectuarii de analize interne (incluzând analize statistice, rapoarte), derularii de activitati in aria de analiza de risc sau audit cu privire la activitatile Operatorului, precum si a altor activitati administrative si suport necesare furnizarii produselor si serviciilor ro, inclusiv externalizari de activitati
  • obligația legală, in cazul procesului de facturare, al solicitarilor de date si informatii primite din partea autoritatilor si altor organe abilitate ale statului, Parchet, Politie, instante judecatoresti etc.

De la cine și cum colectăm datele datele personale

  • datele sunt colectate direct de la client/utilizatori, prin intermediul website-ului, a mijloacelor de comunicare electronica sau telefonic

Alti terti implicati in prelucrarea datelor cu caracter personal

Accesul la datele cu caracter personal ale utilizatorilor/clientilor va fi furnizat doar acelor persoane sau entități, cu care colaborăm în îndeplinirea scopurilor de prelucrare, și pentru care putem (noi sau destinatarii avuți în vedere) justifica un temei legitim sau o obligație legală de a furniza datele unor terti.

Pot avea acces la datele cu caracter personal ale utilizatorilor/clientilor, următoarele entități, precum și angajații acestora:

  • furnizori de servicii de marketing, ce includ furnizorii de servicii de cercetare de piață, furnizori de servicii prin care se transmit comunicările de marketing, furnizori de servicii de monitorizare a traficului si comportamentului utilizatorilor de instrumente online, furnizori de servicii de personalizare a diferitelor tipuri de marketing, furnizorilor de servicii de marketing prin intermediul social media (e.g., Facebook)
  • furnizori de servicii IT (e.g., mentenanță și dezvoltare software, mentenanță și dezvoltare site, hosting
  • entitatile din grup.

Operatorii se vor asigura ca acesti terti isi asuma contractual să respecte confidențialitatea datelor cu caracter personal si sa asigure un nivel ridicat de securitate pentru prelucrarea acestora.

Furnizarea datelor cu caracter personal către organe judiciare, instituții publice, sau autorități publice centrale și locale, se va face numai în urma unei solicitări exprese justificate sau a unei obligații legale.

Datele cu caracter personal nu se vor transfera către state terțe din afara Spațiului Economic European. Dacă totuși un astfel de transfer are loc, Operatorii vor lua măsurile de protecție adecvate pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal transferate.

Timpul de păstrare a datele personale

Limităm durata de stocare a datelor dvs. personale la ceea ce este necesar pentru scopurile noastre de procesare enunțate mai sus si revizuim periodic necesitatea stocarii datelor.

Ștergem datele Dvs. la momentul la care ne solicitați acest lucru, cu excepția datelor a căror furnizare și prelucrare este impusă de o prevedere legală, pe care le ștergem în termenul prevăzut de lege pentru respectivul tip de prelucrare (ex: legislatia privind prevenirea spalarii banilor si a finantarii terorismului, legea contabilitatii etc.).

 

Drepturile persoanelor vizate, în raport cu prelucrarea datelor cu caracter personal

  • Dreptul de acces – dreptul de a solicita confirmarea faptului că datele cu caracter personal sunt prelucrate sau nu de către noi, iar în caz afirmativ, persoana vizata are dreptul de a solicita accesul la acestea, precum și anumite informații despre acestea. În urma unei solicitări efectuate în acest sens, vom elibera și o copie asupra datelor cu caracter personal prelucrate. Solicitarea de copii suplimentare va fi tarifată în funcție de costurile efective înregistrate.
  • Dreptul la rectificare – dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, precum și completarea celor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de informații suplimentare.
  • Dreptul la ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”) – în situațiile reglementate expres de lege, ai dreptul de a obține din partea noastră ștergerea respectivelor date. Astfel, ștergerea datelor cu caracter personal se poate solicita dacă: datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimțământului pe baza căruia are loc prelucrarea; persoana vizata se opune prelucrării in temeiul dreptului la opoziție; prelucrarea datelor cu caracter personal este nelegală; datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal în anumite situații reglementate expres de lege, după cum urmează: se contesta exactitatea datelor, pentru perioada în care se verifică exactitatea datelor in cauză; prelucrarea este ilegală și persoana vizata se opune ștergerii datelor; daca persoana vizata are nevoie de aceste date pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în instanță, iar compania noastră nu mai are nevoie de aceste date; persoana vizata se opune prelucrării datelor cu caracter personal, pentru perioada în care verificăm dacă interesele noastre legitime prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților sale. În aceste situații, cu excepția stocării, datele nu vor mai fi prelucrate.
  • Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal – dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se afla persoana vizata, prelucrării (inclusiv creării de profiluri) întemeiate pe interesul nostru legitim.
  • Dreptul la portabilitatea datelor – dreptul de a primi datele cu caracter personal furnizate, într-un format structurat, care poate fi citit automat, și de a solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator. Acest drept este aplicabil numai pentru datele cu caracter personal furnizate direct de către persoana vizata către operator și numai dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este realizată prin mijloace automate și are ca temei legal fie executarea unui contract, fie consimțământul respectivei persoane.
  • Dreptul de a depune plângere – dreptul de a depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal. Plângerea se va depune la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP” – dataprotection.ro).
  • Dreptul de retragere a consimțământului – dreptul de retragere, în orice moment, a consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământ. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă.
  • Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate utilizate în procesul de furnizare a serviciilor – în cazul în care se iau decizii automate în legătură cu datele cu caracter personal și aceste decizii afectează în mod semnificativ persoana vizata, aceasta poate (a) obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, (b) exprima punctul de vedere cu privire la respectiva prelucrare, (c) obține explicații cu privire la decizia luata și (d) contesta respectiva decizie.

Aceste drepturi (mai puțin dreptul de a se adresa ANSPDCP, care se poate exercita în condițiile stabilite de această autoritate) pot fi exercitate, oricând, fie individual, fie cumulat, prin transmiterea unei comunicari astfel :

– prin poștă, la adresa: Strada Gramina nr. 1, Sat Pădurișu, Com. Frumușani, Jud. Călărași, CUI 46320003, J 51/42/2023

– prin email: office@purchasingtraining.ro

În ceea ce privește dreptul de a îți retrage consimțământul acordat pentru transmiterea de mesaje de marketing direct (newsletter) prin e-mail, poți exercita acest drept și prin accesarea link-ului dedicat de dezabonare (unsubscribe), inclus în fiecare mesaj de acest fel.

Veți primi răspunsul nostru la cererile dvs. care vizează protecția datelor Dvs. personale la adresa de email de pe care ne-ați transmis solicitarea.