Într-o manieră de susținere preponderant experențială, încorporând concepte din achizițiile profesioniste, economie comportamentală, programare neuro-lingvistică și coaching de performanță, trainingul acoperă cele trei dimensiuni esențiale ale negocierii: dimensiunea cognitivă, dimensiunea psihologică și dimensiunea comportamentală.
2 sesiuni full day live, în clasă
"Studiind strategia de-a lungul anilor, vei dobândi spiritul unui războinic. Astăzi este o victorie asupra sinelui tău de ieri; mâine va fi victoria ta asupra unui om inferior.” Miamoto Musashi
Negocierea nu este doar despre cifre și oferte- the bright side of the moon, ci despre valorile, convingerile și emoțiile care influențează limbajul, comportamentul și fiecare decizie pe care o luăm. Aceea „dark side of the moon”, ce acționează subtil alegerile negociatorilor și disponibilitatea acestora de a face compromisuri sau de a rămâne fermi pe poziție.
Valorile acționează ca forță de ghidare morală, stabilesc prioritățile, limitele morale și percepția asupra corectitudinii. Convingerile despre negociere, despre tine și despre partenerul de negociere afectează evaluarea riscurilor, a oportunităților și a succesului în negociere.
Emoțiile, puterea sau sabotorul nevăzut al negocierii, determină comportamentele în negociere; unii optează pentru abordari defensive, alții agresive, în timp ce un număr select de negociatori au stăpânirea de sine pentru desfășurarea unor comportamente constructive.
Competența în gestionarea acestor factori psihologici este esențială pentru o negociere de succes, deoarece aceștia fie pot deschide calea pentru acorduri reciproc avantajoase, fie pot conduce negocierile spre impas și conflicte.
CURRICULA
ZIUA 1- GETTING TO YES
DIMENSIUNILE NEGOCIERII
“Negocierea este un joc al congruenței”
DIMENSIUNEA PSIHOLOGICĂ
“Negocierea este un joc al emoțiilor”
STILURI DE NEGOCIERE
“Negocierea este un joc al reacțiilor”
Identificarea stilului de negociere, personal și al oponentului: defensiv, agresiv sau constructiv precum si a modalităților de a trata cu fiecare tipologie de negociator.
ZIUA 2- GETTING PAST NO
MODELE DE COMUNICARE
“Negocierea este un joc al comunicării”
PERSONALITATEA NEGOCIATORULUI
“Negocierea este un joc al observării”
TGROW- ARTA ADRESĂRII ÎNTREBĂRILOR
“Negocierea este un joc al ascultării active.
Într-o manieră de susținere preponderant experențială, încorporând concepte din achizițiile profesioniste, economie comportamentală, programare neuro-lingvistică și coaching de performanță, trainingul acoperă cele trei dimensiuni esențiale ale negocierii: dimensiunea cognitivă, dimensiunea psihologică și dimensiunea comportamentală.
Studii de caz & Exercitii de echipa
Aplicatii
individuale
Predare &
Exemplificare
Coaching &
Mentoring
TRAINERS
Alina IONIȚĂ
Alina Ioniță, fondatoare Purchasing Training SRL, este unul dintre primii traineri români în managementul strategic al achizițiilor, prezentă în domeniu încă de pe vremea când importanța și rolul strategic al profesiei abia se conturau.
După o carieră de 15 ani în procurementul profesionist, prin programe de training si consultanta personalizate in domeniul achizitiilor strategice, dezvoltate si sustinute in ultimii zece ani, Alina a contribuit activ la fundamentarea achizitiilor in Romania pe baze moderne.
În anul 2020, prin cartea Strategie, semnificație și sens în achiziții, Alina devine primul autor român de carte de procurement.
Expertiza ei este consolidată de studii de specialitate în economie, achiziții, economie comportamentală, NLP.
CUI SE ADRESEAZĂ
CONCEPTUL
Pornind de la citatul din Sun Tzu, din Arta Razboiului:
tema centrală a cursului este cunoașterea: proprie și a partenerului de negociere.
Sub îndemnul “Getting to yes”, prin exerciții din economia comportamentală și NLP, în prima zi de training, vom identifica stilurile de negociere, defensive sau agresive, în scopul de a ne cunoaște atât propriile automatisme cât și pentru a le identifica pe cele ale furnizorului. Astfel încât să putem reacționa constructiv și să avansăm calmi către obiectivele comune.
Cu obiectivul “Getting past no”, prin tehnici de programare neuro-lingvistică și coaching, în ziua a doua vom urmări înțelegerea tiparelor de comunicare și programelor mentale ce conturează personalitatea negociatorului, facilitând astfel eliminarea conflictelor și a obiecțiilor în comunicare.
INSCRIEREA
ÎNSCRIEREA
REZERVAREA
GARANȚIA SATISFACTIEI
INVESTITIA TA
DESPRE NOI
180° TRAINING
360° CONSULTANȚĂ
PUBLISHING HOUSE
Prima carte de procurement scrisă de un autor român
STRATEGIE, SEMNIFICAȚIE ȘI SENS ÎN ACHIZIȚII
Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
PROCUREMENT HUB
ONLINE MAGAZIN
Prin conținut scris, audio si video, Procurementhub.ro oferă răspunsuri și soluții la majoritatea provocărilor profesiei, dorința noastră fiind să creăm un cadru facil de învățare și de dezvoltare a competențelor în procurement.
PROGRAMA CURSURI
Cel mai amplu spectru de resurse de educatie și dezvoltare pentru profesioniștii în achiziții din Romania.
PORTOFOLIU
CONTACT
PROCUREMENT HUB SRL
CUI 46320003
J51/42/2023
Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro
PURCHASING TRAINING SRL
CUI 34378214
J40/4658/2015
Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro