Negociere și psihologie în achiziții

Într-o manieră de susținere preponderant experențială, încorporând concepte din achizițiile profesioniste, economie comportamentală, programare neuro-lingvistică și coaching de performanță, trainingul acoperă cele trei dimensiuni esențiale ale negocierii: dimensiunea cognitivă, dimensiunea psihologică și dimensiunea comportamentală.

2 sesiuni full day live, în clasă

"Studiind strategia de-a lungul anilor, vei dobândi spiritul unui războinic. Astăzi este o victorie asupra sinelui tău de ieri; mâine va fi victoria ta asupra unui om inferior.” Miamoto Musashi

Negocierea nu este doar despre cifre și oferte- the bright side of the moon, ci despre valorile, convingerile și emoțiile care influențează limbajul, comportamentul și fiecare decizie pe care o luăm. Aceea „dark side of the moon”, ce acționează subtil alegerile negociatorilor și disponibilitatea acestora de a face compromisuri sau de a rămâne fermi pe poziție.

Valorile acționează ca forță de ghidare morală, stabilesc prioritățile, limitele morale și percepția asupra corectitudinii. Convingerile despre negociere, despre tine și despre partenerul de negociere afectează evaluarea riscurilor, a oportunităților și a succesului în negociere.

Emoțiile, puterea sau sabotorul nevăzut al negocierii,  determină comportamentele în negociere; unii optează pentru abordari defensive, alții agresive, în timp ce un număr select de negociatori au stăpânirea de sine pentru desfășurarea unor comportamente constructive.

Competența în gestionarea acestor factori psihologici este esențială pentru o negociere de succes, deoarece aceștia fie pot deschide calea pentru acorduri reciproc avantajoase, fie pot conduce negocierile spre impas și conflicte.

CURRICULA

ZIUA 1- GETTING TO YES

DIMENSIUNILE NEGOCIERII

Negocierea este un joc al congruenței

  • Cele cinci dimensiuni ale negocierii
  • Surse de conflict în negocierea din achiziții.
  • Tehnici de management al conflictelor.

 

DIMENSIUNEA PSIHOLOGICĂ

Negocierea este un joc al emoțiilor

  • Conștientizarea si schimbarea valorilor, convingerilor și a atitudinii limitative față de negociere.
  • Generatorul de stări emoționale și   comportamente constuctive, benefice negocierii.

STILURI DE NEGOCIERE

Negocierea este un joc al reacțiilor

Identificarea stilului de negociere, personal și al oponentului: defensiv, agresiv sau constructiv precum si a modalităților de a trata cu fiecare tipologie de negociator.

ZIUA 2- GETTING PAST NO

MODELE DE COMUNICARE

Negocierea este un joc al comunicării

  • Conștientizarea și clarificarea presupunerilor  pe care le facem in negociere.
  • Adresarea optimă a întrebărilor și înțelegerea limitărilor de la nivelul limbajului.

PERSONALITATEA NEGOCIATORULUI

Negocierea este un joc al observării

  • Tipare ale personalitatii negociatorului.
  • Identificarea tendințelor comportamentale (preferintelor) pe care le are negociatorul.

 

TGROW- ARTA ADRESĂRII ÎNTREBĂRILOR

Negocierea este un joc al ascultării  active.

  • Deprinderea ascultării active și a raportului.
  • Arta adresării întrebărilor pentru crearea unui climat favorabil negocierii, depășirea obiecțiilor și identificarea de soluții constructive.

Într-o manieră de susținere preponderant experențială, încorporând concepte din achizițiile profesioniste, economie comportamentală, programare neuro-lingvistică și coaching de performanță, trainingul acoperă cele trei dimensiuni esențiale ale negocierii: dimensiunea cognitivă, dimensiunea psihologică și dimensiunea comportamentală.

Studii de caz & Exercitii de echipa

Aplicatii
individuale

Predare &
Exemplificare

Coaching &
Mentoring

TRAINERS

Alina IONIȚĂ

Alina Ioniță, fondatoare Purchasing Training SRL, este unul dintre primii traineri români în managementul strategic al achizițiilor, prezentă în domeniu încă de pe vremea când importanța și rolul strategic al profesiei abia se conturau.

După o carieră de 15 ani în procurementul profesionist, prin programe de training si consultanta personalizate in domeniul achizitiilor strategice, dezvoltate si sustinute in ultimii zece ani, Alina a contribuit activ la fundamentarea achizitiilor in Romania pe baze moderne.

În anul 2020, prin cartea Strategie, semnificație și sens în achiziții, Alina devine primul autor român de carte de procurement.

Expertiza ei este consolidată de studii de specialitate în economie, achiziții, economie comportamentală, NLP.

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Specialiștilor achiziții implicați în negocieri cu furnizorii, în proiecte de licitație sau atribuiri directe.
  • Beneficiarilor sau titularilor de buget care gestionază contractele și relațiile pe termen lung cu furnizorii.
  • Managerilor achiziții preocupați de negocierile interne intra-departamentale si inter-departamentale, preocupați de dezvoltarea unui climat proactiv și asertiv la nivelul echipei de achiziții.

CONCEPTUL

Pornind de la citatul din Sun Tzu, din Arta Razboiului:

“dacă te cunoști pe tine însuți și îți cunoști și inamicul, nu te vei speria de 100 de bătălii. Dacă te cunoști pe tine însuți dar nu îți cunoști inamicul, atunci vei suferi o înfrângere pentru fiecare victorie pe care o vei avea. Dacă nu te cunoști pe tine și nu îți cunoști nici inamicul, atunci vei fi înfrânt de fiecare dată”,

tema centrală a cursului este cunoașterea: proprie și a partenerului de negociere.

Sub îndemnul “Getting to yes”, prin exerciții din economia comportamentală și NLP, în prima zi de training, vom identifica stilurile de negociere, defensive sau agresive, în scopul de a ne cunoaște atât propriile automatisme cât și pentru a le identifica pe cele ale furnizorului. Astfel încât să putem reacționa constructiv și să avansăm calmi către obiectivele comune.

Cu obiectivul “Getting past no”, prin tehnici de programare neuro-lingvistică și coaching, în ziua a doua vom urmări înțelegerea tiparelor de comunicare și programelor mentale ce conturează personalitatea negociatorului, facilitând astfel eliminarea conflictelor și a obiecțiilor în comunicare.

adult-holding-ball-light

INSCRIEREA

ÎNSCRIEREA

Inscrierea se va face in urma completarii formularului de participare.

REZERVAREA

• Rezervarea locului va fi validata dupa efectuarea platii.
• Rezervarea locurilor se face in ordinea inscrierii.

GARANȚIA SATISFACTIEI

Daca dupa prima zi de curs nu esti multumit de training, te poti retrage, primind inapoi suma achitata pana in acel moment.

INVESTITIA TA

Tarif STANDARD


640 450
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Acces gratuit curs e-learning “Negocierea strategică în achiziții”
  • Diploma de participare
  • Reducere 25% abonament ProcurementHUB, Revista online de achiziții
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții

INSCRIERE
TIMPURIE

540 380
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Acces gratuit curs e-learning “Negocierea strategică în achiziții”
  • Diploma de participare
  • Reducere 25% abonament ProcurementHUB, Revista online de achiziții
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
Popular

Tarif
CURSANTI ANTERIORI

420 290
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Acces gratuit curs e-learning “Negocierea strategică în achiziții”
  • Diploma de participare
  • Reducere 25% abonament ProcurementHUB, Revista online de achiziții
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții

DESPRE NOI

180° TRAINING

• Oferim cea mai amplă gamă de traininguri in domeniul achizițiilor strategice.
• Credem în specialiști, produsele noastre fiind elaborate de experți în domeniu.
• Dezvoltăm în permanență cursuri care să raspundă cât mai bine nevoilor profesioniștilor din achiziții, de la începători, la manageri și antreprenori.

360° CONSULTANȚĂ

• Diagnosticăm modul actual de organizare și funcționare al departamentului de Achiziții.
• Conducem o analiză a decalajelor situației actuale față de cele mai bune practici în achiziții.
• Elaborăm si adaptăm procedurile, simplificăm fluxuri, standardizăm documente, clarificăm responsabilități.

PUBLISHING HOUSE

Prima carte de procurement scrisă de un autor român

STRATEGIE, SEMNIFICAȚIE ȘI SENS ÎN ACHIZIȚII

Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor

PROCUREMENT HUB
ONLINE MAGAZIN

Prin conținut scris, audio si video, Procurementhub.ro oferă răspunsuri și soluții la majoritatea provocărilor profesiei, dorința noastră fiind să creăm un cadru facil de învățare și de dezvoltare a competențelor în procurement.

PROGRAMA CURSURI

Cel mai amplu spectru de resurse de educatie și dezvoltare pentru profesioniștii în achiziții din Romania.

Source – To Pay
Procesul strategic de selectare a furnizorilor
Negociere
si
psihologie in achizitii
Analiza
 
cheltuielilor
Managementul performanței și relațiilor cu furnizorii
modul II
Managementul
functiei
de achizitii
Managementul
categoriilor
de achizitii
YEARS
+ 0
SESSIONS
+ 0
TRAINEES
+ 0
COMPANIES
+ 0

PORTOFOLIU

CONTACT

PROCUREMENT HUB SRL

CUI 46320003
J51/42/2023

Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro

PURCHASING TRAINING SRL

CUI 34378214

J40/4658/2015

Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro