Fundamente ale
contractării în achiziții

Singurul eveniment educațional din România, adresat profesioniștilor din achiziții, ce expune, dintr-o perspectivă duală, de procurement și de juridic, aspectele esențiale ale privind redactarea, aprobarea, semnarea și modificarea contractelor de achiziții.

2 sesiuni Online & Live

“Singura certitudine aplicabilă tuturor condițiilor este că acestea se vor schimba.” Charles Dow

De ce vânzătorii și cumpărătorii folosesc contractele pentru a perfecta o înțelegere când ar putea să facă afaceri doar printr-o “strângere de mână”? Sau printr-un acord verbal?
Desi varianta “strângerii mâinii” are farmecul său și chiar prevederi legale, evoluția achizițiilor dinspre tactic înspre strategic, dinspre aprovizionare  înspre managementul strategic al achizițiilor, solicită creșterea gradului de atenție și importanța acordată contractelor cu furnizorii. 
Dacă în abordarea tactică a achizițiilor, caracterizată prin cerere rapidă de preț pentru o nevoie, de cele mai multe ori, punctuală, cu  concentrare preponderent asupra  prețului de achiziție,  tranzacția se încheie în cazurile cele mai fericite prin comandă, în abordarea strategică a achizițiilor, ce vizează relații pe termen lung cu furnizorii și satisfacerea atât a nevoii de moment cât și a celei viitoare, cu atenție acordată costului total al achiziției, perfectarea tranzacției necesită în 80 % din cazuri încheierea unui contract, tocmai datorită longevității relațiilor și interacțiunilor crescute dintre părți. 
 
Deoarece dincolo de aspectele de fiscalitate sau legalitate ce pretind încheierea unui contract între cumpărător și vânzător, pentru buyerul profesionist, contractul servește unor scopuri specifice abordării strategice a achizițiilor:
• De a formaliza drepturile si obligatiile asumate prin negociere; 
• De a controla și distribui riscurile;
• De a securiza beneficiile obținute prin negociere; 
• De a elimina nevoia unor negocieri viitoare;
• De a agrea remediile în cazul neîndeplinirii obligațiilor.
 
În esență, nimeni nu apreciază necesitatea unui contract până când ceva rău se întamplă. Este momentul în care relațiile de afaceri sunt testate, contractul promovând buna credință între părți în fața neprevăzutului.

CURRICULA

  • Factori de risc și de conformitate a contractelor de achiziții.
  • Tipuri de contracte de achiziție
  • Structura contractului, clauze obligatorii și de oportunitate
  • Remedii și soluționare a litigiilor
  • Forța majoră și evenimentul fortuit, neprevăzutul.
  • Redactarea, aprobarea și semnarea contractelor.
  • Modificarea contractelor: anexă sau act adițional?
  • Încetarea contractelor de achiziții.

Perspectivă duală, de procurement și de juridic, asupra contractării.

Studii de caz & Exercitii de echipa

Aplicatii
individuale

Predare &
Exemplificare

Coaching &
Mentoring

TRAINERS

Alina IONIȚĂ

Alina Ioniță, fondatoare Purchasing Training SRL, este unul dintre primii traineri români înmanagementul strategic al achizițiilor, prezentă în domeniu încă de pe vremea când importanța și rolul strategic al profesiei abia se conturau.

Prin programe de training si consultanta personalizate in domeniul achizitiilor strategice, dezvoltate si sustinute in ultimii sapte ani,

Alina a contribuit activ la fundamentarea achizitiilor in Romania pe baze moderne.

Expertiza ei este consolidată de studii de specialitate în economie, achiziții, economiecomportamentală, coaching și NLP.

Oana OPREA

Oana Oprea este partener în Purchasing Training SRL, contribuind în domeniul achizițiilor cu expertiza sa în domeniul juridic, riscului și conformității.

Oana are experiență în management juridic și de conformitate și peste 17 ani în industria bancară, retail și imobiliară.

Este doctor în drept comercial. Certificat ca profesionist în domeniul confidențialității datelor (CIPP/E) și manager al confidențialității datelor (CIPM) de către Asociația Internațională a Profesioniştilor înConfidențialitate (IAPP).

CUI SE ADRESEAZĂ

• Specialiștilor achiziții cu rol în selectarea, negocierea și contractarea cu furnizorii;
• Reprezentanților departamentelor titulare de buget/ beneficiare ale achizițiilor;
• Managerilor și coordonatorilor de achiziții;
• Juriștilor cu responsabilități în aria contractelor cu furnizorii de bunuri și servicii;

OBIECTIVE DE INVATARE

• Conștientizarea importanței contractelor de achiziții în reducerea riscurilor aferente lanțului de aprovizionare;
• Înțelegerea structurii și a clauzelor obligatorii și a celor de oportunitate ale unui contract de achiziții;
• Determinarea modului optim de alocare a responsabilităților în redactarea, aprobarea și semnarea contractelor de achiziții;
• Deprinderea sensului clauzelor sensibile de terminare a obligațiilor precum forța majoră, cazul fortuit, neprevăzutul;
• Alinierea perspectivelor cheie implicate în redactarea și aprobarea contractului: cea comercială, cea de legalitate și cea de oportunitate.
pexels-mart-production-8472799

INSCRIEREA

ÎNSCRIEREA

Inscrierea se va face in urma completarii formularului de participare.

REZERVAREA

• Rezervarea locului va fi validata dupa efectuarea platii.
• Rezervarea locurilor se face in ordinea inscrierii.

GARANȚIA SATISFACTIEI

Daca dupa prima zi de curs nu esti multumit de training, te poti retrage, primind inapoi suma achitata pana in acel moment.

INVESTITIA TA

Tarif STANDARD


460
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Formulare & matrice aprobare contract
  • Diploma de participare
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
  • Înscriere în comunitatea Procurement Hub

INSCRIERE
TIMPURIE

390
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Formulare & matrice aprobare contract
  • Diploma de participare
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
  • Înscriere în comunitatea Procurement Hub
Popular

Tarif
CURSANTI ANTERIORI

340
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Formulare & matrice aprobare contract
  • Diploma de participare
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
  • Înscriere în comunitatea Procurement Hub

DESPRE NOI

180° TRAINING

• Oferim cea mai amplă gamă de traininguri in domeniul achizițiilor strategice.
• Credem în specialiști, produsele noastre fiind elaborate de experți în domeniu.
• Dezvoltăm în permanență cursuri care să raspundă cât mai bine nevoilor profesioniștilor din achiziții, de la începători, la manageri și antreprenori.

360° CONSULTANȚĂ

• Diagnosticăm modul actual de organizare și funcționare al departamentului de Achiziții.
• Conducem o analiză a decalajelor situației actuale față de cele mai bune practici în achiziții.
• Elaborăm si adaptăm procedurile, simplificăm fluxuri, standardizăm documente, clarificăm responsabilități.

SUPPLY ESSENCE PUBLISHING HOUSE

• Supply Essence Publishing House este o editură independentă care are ca scop ridicarea standardelorprocurementului din România.
• Propunem cărți destinate profesioniștilor din purchasing, concepute pentru a satisface nevoia de informare încreștere constantă.

PROCUREMENT HUB
ONLINE MAGAZIN

ProcurementHub.ro oferă răspunsuri și soluții la majoritatea provocărilor profesiei, multe dintre eleîmpărtășite de colegi și concurenți, dorința noastră fiind să creăm prin această revistă un cadru interactiv încare profesioniștii din achiziții private își împărtășesc experiența.

PROGRAMA CURSURI

Cel mai amplu spectru de resurse de educatie și dezvoltare pentru profesioniștii în achiziții din Romania.

Source – To Pay
Procesul strategic de selectare a furnizorilor
Negociere
si
psihologie in achizitii
Analiza
 
cheltuielilor
Managementul performanței și relațiilor cu furnizorii
modul II
Managementul
functiei
de achizitii
Managementul
categoriilor
de achizitii
YEARS
+ 0
SESSIONS
+ 0
TRAINEES
+ 0
COMPANIES
+ 0

PORTOFOLIU

CONTACT

PROCUREMENT HUB SRL
CUI 46320003
J29/1665/2022

Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro

SUPPLY ESSENCE SRL
CUI 41064397
J29/1699/2019

Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro

PURCHASING TRAINING SRL CUI 34378214 J40/4658/2015 Tel: 0040 723 302 646 Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro