Webinarul ofera o perspectivă cuprinzătoare asupra cheltuielilor cu bunurile și serviciile achiziționate, asupra spend-ului furnizorilor și bugetelor departamentelor solicitante în scopul identificării strategiilor optime de achiziții care conduc reduceri și evitări de costuri, la îmbunătățirea eficienței proceselor și performanței generale aleDepartamentului Achiziții.
Curs E-learning
“Obiceiul economisirii este în sine o educație: încurajează fiecare virtute, cultivă un sens al ordinii, îndeamnă la chibzuință, la prevedere și astfel extinde mintea”. T.T. Munger
Existența unui program activ de reduceri de costuri nu mai este o opțiune pentru companiile care vor sa rămână competitive pe termen lung.
Necesitatea controlului și reducerii costurilor este esențială pentru atingerea obiectivelor de profitabilitate ale companiilor, mai ales într-un context economic în care cererea, în exces față de ofertă, este satisfăcută la costuri și în termene de livrare semnificativ majorate, ce pun sub semnul incertitudinii capacitatea de realizare a planurilor de producție și a țintelor de vânzări.
Cu toate acestea, reducerea costurilor nu este întotdeauna o sarcină simplă. Unele costuri sunt fixe, altele sunt critice pentru operațiuni, iar altele ar putea fi eradicate doar pentru a apărea într-o altă formă, în altă arie a organizației. Pentru a reduce cât mai eficient cheltuielile cu furnizorii, este nevoie de o strategie de reducere a costurilor, ce apelează nu numai la negocieri agresive cu furnizorii, ci vizează îmbunătățirea proceselor, reducerea risipei, adresarea riscurilor comerciale, contractuale și operaționale, asigurându-se că noi cheltuieli nu se strecoară pentru a le înlocui pe cele vechi.
Pentru departamentele de Achiziții preocupate de performanță, urmărirea, măsurarea și raportarea reducerilor de costuri într-o manieră inteligibilă, plauzibilă și transparentă pentru companie, aduc atât vizibilitate asupra performanței achizițiilor, cât și întărirea statutului și reputației în cadrul companiei.
CURRICULA
MODULUL I: Analiza macro a cheltuielilor cu achizițiile
MODULUL II: Analiza tridimensionala a cheltuielilor
MODULUL III: Calculul și raportarea reducerilor și evitărilor de costuri (CR/CA)
MODULUL IV: Analiza financiară a cheltuielilor: CAPEX vs. OPEX
TRAINERS
Alina IONIȚĂ
Alina IONIȚĂ
Alina Ioniță, fondatoare Purchasing Training SRL, este unul dintre primii traineri români în managementul strategic al achizițiilor, prezentă în domeniu încă de pe vremea când importanța și rolul managementului strategic al achizițiilor, ăn România, abia se conturau.
Prin programe de training și consultanță în domeniul achizițiilor strategice, Alina a contribuit activ la fundamentarea achizițiilor din Romania pe baze moderne.
Expertiza ei este consolidată și susținită prin studii de specialitate și de cei peste 15+ ani de experiență practică în domeniul achizițiilor strategice în diferite companii și industrii. A administrat bugete de sute de milioane de euro, a generat economii de milioane de euro și a coordonat echipe și proiecte complexe de achiziții în corporații multinaționale.
În anul 2015 înființează compania Purchasing Training SRL și își dedică astfel activitatea susținerii specialiștilor din domeniul achizițiilor din mediul privat, prin programe de training, consultanță și mentoring. Printre clienții ei se numără companii importante din țară și de peste hotare.
În 2020, prin publicarea cărții Strategie, semnificație și sens în achiziții, devine primul autor roman de carte de procurement.
În anul 2023 lansează Procurement HUB, prima platformă de e-learning în procurement, destinată profesioniștilor din achiziții din mediul privat
Expertiza ei este consolidată de studii de specialitate în economie, achiziții, economie comportamentală, coaching și NLP.
CUI SE ADRESEAZĂ
OBIECTIVE DE INVATARE
Cursul prezintă modalități de clasificare și interpretare a cheltuielilor cu bunurile și serviciile achiziționate, în scopul conștientizării și facilitării deciziei asupra:
prezintă modalități de clasificare macro și interpretare a cheltuielilor cu bunurile și serviciile achiziționate, în scopul conștientizării și facilitării deciziei asupra:
Modalitățile de analiză și interpretare a datelor urmăresc să ofere răspuns la întrebări de tipul:
INVESTITIA TA
DESPRE NOI
180° TRAINING
360° CONSULTANȚĂ
SUPPLY ESSENCE PUBLISHING HOUSE
PROCUREMENT HUB
ONLINE MAGAZIN
ProcurementHub.ro oferă răspunsuri și soluții la majoritatea provocărilor profesiei, multe dintre eleîmpărtășite de colegi și concurenți, dorința noastră fiind să creăm prin această revistă un cadru interactiv încare profesioniștii din achiziții private își împărtășesc experiența.
PROGRAMA CURSURI
Cel mai amplu spectru de resurse de educatie și dezvoltare pentru profesioniștii în achiziții din Romania.
PORTOFOLIU
CONTACT
PROCUREMENT HUB SRL
CUI 46320003
J29/1665/2022
Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro