Analiza cheltuielilor cu furnizorii

Webinarul ofera o perspectivă cuprinzătoare asupra bunurilor și serviciilor achiziționate, furnizorilor, bugetelor departamentelor solicitante în scopul identificării strategiilor optime interne care conduc reduceri și evitări de costuri, la îmbunătățirea eficienței proceselor și performanței generale ale lanțului de aprovizionare.
2 sesiuni Online & Live

“Obiceiul economisirii este în sine o educație: încurajează fiecare virtute, cultivă un sens al ordinii, îndeamnă la chibzuință, la prevedere și astfel extinde mintea”.  T.T. Munger

Existența unui program activ de reduceri de costuri nu mai este o opțiune pentru companiile care vor sa rămână competitive pe termen lung.

Necesitatea controlului și reducerii costurilor este esențială pentru atingerea obiectivelor de profitabilitate ale companiilor, mai ales într-un context economic în care cererea, în exces față de ofertă, este satisfăcută la costuri și în termene de livrare semnificativ majorate, ce pun sub semnul incertitudinii capacitatea de realizare a planurilor de producție și a țintelor de vânzări.

Cu toate acestea, reducerea costurilor nu este întotdeauna o sarcină simplă. Unele costuri sunt fixe, altele sunt critice pentru operațiuni, iar altele ar putea fi eradicate doar pentru a apărea într-o altă formă, în altă arie a organizației. Pentru a reduce cât mai eficient cheltuielile cu furnizorii, este nevoie de o strategie de reducere a costurilor, ce apelează nu numai la negocieri agresive cu furnizorii, ci vizează îmbunătățirea proceselor, reducerea risipei, adresarea riscurilor comerciale, contractuale și operaționale, asigurându-se că noi cheltuieli nu se strecoară pentru a le înlocui pe cele vechi.

Pentru departamentele de Achiziții preocupate de performanță, urmărirea, măsurarea și raportarea reducerilor de costuri într-o manieră inteligibilă, plauzibilă și transparentă pentru companie, aduc atât vizibilitate asupra performanței achizițiilor, cât și întărirea statutului și reputației în cadrul companiei.

CURRICULA

Analiza cheltuielilor cu furnizorii, în scopul reducerii costurilor de achiziție, îmbunătățirii eficienței activităților de achiziții, asigurarea trasabilității CR/CA în profit și monitorizarea conformității, prin:
  • Evaluarea potențialului și oportunităților de reducere de costuri;
  • Purchasing Cube: clasificarea cheltuielilor de achiziții din perspectiva tridimensionala.
  • Spend Under Management- definirea cheltuielilor adresabile de către achiziții și a cheltuielilor neautorizate;
  • Maverick Spend: breșe de pierderi financiare din cheltuielile neautorizate, tipologii, soluții de diminuare ale maverick spend;
  • Considerente ale procesului de CR/CA, aplicabilitate și validitate.
  • Înregistrarea CR/CA inițiale și actualizărilor specifice raportărilor.
  • Strategii de reduceri de costuri.

TRAINERS

Alina IONIȚĂ

Alina Ioniță, fondatoare Purchasing Training SRL, este unul dintre primii traineri români înmanagementul strategic al achizițiilor, prezentă în domeniu încă de pe vremea când importanța și rolul strategic al profesiei abia se conturau.

Prin programe de training si consultanta personalizate in domeniul achizitiilor strategice, dezvoltate si sustinute in ultimii sapte ani,

Alina a contribuit activ la fundamentarea achizitiilor in Romania pe baze moderne.

Expertiza ei este consolidată de studii de specialitate în economie, achiziții, economiecomportamentală, coaching și NLP.

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Managerilor de achiziții
  • Managerilor financiari
  • Specialiștilor de achiziții seniori
  • Liderilor de categorii de achiziții
  • Managerilor de proiect responsabili de reorganizarea proceselor de achiziții

OBIECTIVE DE INVATARE

  • Înțelegerea importanței vizibilității asupra cheltuielilor cu furnizorii în contextul presiunii asupra reducerii de costuri și eficientizării procesului de achiziții;
  • Însușirea metodelor de clasificare a cheltuielilor și categoriilor  de produse achiziționate în vederea obținerii raportului optim între TCO și riscurilor achiziției;
  • Identificarea strategiilor de economisire și a metodologiei de calcul a reducerilor de costuri reale, cu impact în profit & pierdere;
  • Modalități de reducere a cheltuielilor neautorizate și impactul acestora in strategiile AchizițiilorPlanificarea și prioritizarea achizițiilor, factor esențial al proactivității achizițiilor.
pexels-mart-production-8472799

INSCRIEREA

ÎNSCRIEREA

Inscrierea se va face in urma completarii formularului de participare.

REZERVAREA

• Rezervarea locului va fi validata dupa efectuarea platii.
• Rezervarea locurilor se face in ordinea inscrierii.

GARANȚIA SATISFACTIEI

Daca dupa prima zi de curs nu esti multumit de training, te poti retrage, primind inapoi suma achitata pana in acel moment.

INVESTITIA TA

Tarif STANDARD


380
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Metodologie de calcul si raportare a reducerilor de costuri
  • Diploma de participare
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
  • Înscriere în comunitatea Procurement Hub

INSCRIERE
TIMPURIE

320
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Metodologie de calcul si raportare a reducerilor de costuri
  • Diploma de participare
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
  • Înscriere în comunitatea Procurement Hub
Popular

Tarif
CURSANTI ANTERIORI

280
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”
  • Metodologie de calcul si raportare a reducerilor de costuri
  • Diploma de participare
  • Abonament gratuit S. Entry la Revista online de achiziții
  • Înscriere în comunitatea Procurement Hub

DESPRE NOI

180° TRAINING

• Oferim cea mai amplă gamă de traininguri in domeniul achizițiilor strategice.
• Credem în specialiști, produsele noastre fiind elaborate de experți în domeniu.
• Dezvoltăm în permanență cursuri care să raspundă cât mai bine nevoilor profesioniștilor din achiziții, de la începători, la manageri și antreprenori.

360° CONSULTANȚĂ

• Diagnosticăm modul actual de organizare și funcționare al departamentului de Achiziții.
• Conducem o analiză a decalajelor situației actuale față de cele mai bune practici în achiziții.
• Elaborăm si adaptăm procedurile, simplificăm fluxuri, standardizăm documente, clarificăm responsabilități.

SUPPLY ESSENCE PUBLISHING HOUSE

• Supply Essence Publishing House este o editură independentă care are ca scop ridicarea standardelorprocurementului din România.
• Propunem cărți destinate profesioniștilor din purchasing, concepute pentru a satisface nevoia de informare încreștere constantă.

PROCUREMENT HUB
ONLINE MAGAZIN

ProcurementHub.ro oferă răspunsuri și soluții la majoritatea provocărilor profesiei, multe dintre eleîmpărtășite de colegi și concurenți, dorința noastră fiind să creăm prin această revistă un cadru interactiv încare profesioniștii din achiziții private își împărtășesc experiența.

PROGRAMA CURSURI

Cel mai amplu spectru de resurse de educatie și dezvoltare pentru profesioniștii în achiziții din Romania.

Source – To Pay
Procesul strategic de selectare a furnizorilor
Negociere
si
psihologie in achizitii
Analiza
 
cheltuielilor
Managementul performanței și relațiilor cu furnizorii
modul II
Managementul
functiei
de achizitii
Managementul
categoriilor
de achizitii
YEARS
+ 0
SESSIONS
+ 0
TRAINEES
+ 0
COMPANIES
+ 0

PORTOFOLIU

CONTACT

PROCUREMENT HUB SRL
CUI 46320003
J29/1665/2022

Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro

SUPPLY ESSENCE SRL
CUI 41064397
J29/1699/2019

Tel: 0040 723 302 646
Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro

PURCHASING TRAINING SRL CUI 34378214 J40/4658/2015 Tel: 0040 723 302 646 Email: alina.ionita@purchasingtraining.ro